Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Sunday, August 28, 2011

selamat hari raye maa !

sudah dekat nak rayer..
tapi aku masih di kota melaka...
malam nie aku bertolak pulang..
atas dasar kebaikan makcik aku yang tolong aku..
belikan tiket...kalow tak di kota nie lah aku menyambut rayer..
kesorangan...:(((
huhuhu..xmo sedeyh..sebab tiket rayer da ade..
balik jumper family tercinta <3<3
so,,disamping hari yang mulia nie...
aku meyusun sepuluh jari...
meminta kemaafan..kalow selame nie aku ade sakitkan hati korang..
atau terkasar - kasar bahasa..tue ye...
harap-harap dimaafkan yer..saye cumer insan biasa...
yang tak pernah lari dari buad masalah...hehehehe..
pade sesape nak datang umah aku...dialu-alukan...:)))
so,,,,SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...! !



kepada orang yang aku paling sayang :-
MOHD RAZIZUL ABDUL AZIZ

by jage diri elok-elok ye sayang..
sorry,tak dapat bawak by blik kg...
nty xmo sedeyh2 ye...
bby nak mintak maaf kalow selamer nie,,,
bby de byk wat salah kat by....
maafkan bby dri ujung rmbt sampai ujung kaki...
halalkan makan minum bby...
selamer bby duduk dengan by...
bby bayak lukakan hati by...
bby mintak maaf ye by....
bby ucapkan selamat hari rayer maaf zahir dan batin....
bby sayang by sangat-sangat...
nty lepas rayer kiter jumper ye sayang...
nty balik kg..
jangan luper bby tau.....
jangan buad bende bukan-bukan...
still loving u until die....
sayang...


teringin nak tengok by pakai baju melayu :))))



No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...