Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Saturday, September 24, 2011

pilihan awak.

setelah sekian lame..
aku menunggu..kepulangan dirinya..
sekarang dye pulang dengan seribu keperitan..
aku binggung nak menyatakan...
dengan perasaan yang muncul..
dengan pelbagai persoalan..
adakah aku betol - betol menyanyagi dye lagi ?
mane pergi perasaan sayang aku ?
dye balik dengan membawa..pelbagai kenangan..
lurve bite yang pompuan tue buad...
rantai pompuan tue..dye pakai...
baju pompuan tue beli dye pakai...
sedeyhnye...sumer pompuan tue...
aku xmampu nak bagi pape..
maafkan aku...! !
aku xberduit macam pompuan tue...
semoga awak bahagia!

1 comment:

  1. one day...mst adew lgik yg lbey trbaek drik die sayam ku.....jgn lew nk sdey2 sngt...ktew x rgi un sbb khlng owg yg x mnghrgai dri ktew...tpi die yg rgi sbb khlngn owg yg mnghrgai dri nye kn???? so..xmo lew nk sdey2 lgik...

    ReplyDelete

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...