Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Thursday, September 29, 2011

pengganti setelah awak pergi . .

maafkan saya..
saya da jumpa orang yang betol-betol treme sya dengan seadanya..
da 5 bulan dye tggu kata - kata putus..
untuk treme dye..
akhirnya...
saya telah treme diri dyr dalam hidup saya...setelah awak..pergi..
soorylah..dye memahami keadaan saya...
dye banyak bantu saya..bile awak kecewakan saya...
dye terlalu mengambil berat pasal saya..
walaupun dye xtau sumer cerite...
saya akan cuba ceritakan kat dye nanty..
amiraizataqmal..thanks ye..
sanggup tunggu sya...
dan terima kasih jugak..treme saye dalam hidup awak...
thanks sangat sayang....
nielah..amiraizataqmal..yang hadir dalam hidup saye...<3<3





comel kan ? ? :))))))

No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...