Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Saturday, October 1, 2011

awak pergi wat selamenyer.

semoga awak bahagia dengan pilihan awak...
balik juga akhirnya..awak ke kelantan..
menemui cinta sebenar awak..
terima kasih hadir dalam hidup saya selama nie..
walaupun hanya bertahan selama 7 bulan...
saya tetap berterima kasih kat awak...
terima kaseh banyak-banyak...
saya doakan awak cepat kawen...
tak yah maenkan perasaan pompuan laen lagi...
cukuplah saya jew..yang rase keperitan tue...
semoga allah akan bukak pintu hati awak..
thanks alot...
doakan saya ngan ejad kekal sampai ke jinjang pelamin...
ini terbaek buad saya...
salam terakhir...mohd razizul...



No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...