Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Wednesday, October 5, 2011

setia menanti kepulangannya:))

amiraizatakmal...malam nih.. naek bus elok - elok ye...
saya sayang awak tau . .
saya kat sini tunggu kepulangan awak..
naty kiter kuaw ye sayang..
kecian kat awak kena balik naek bus...
ayah tak sempat nak jemput..
tapi baguslah..ayah nak awak berdikari..
awak kan da besar . . .
cumer tak matang je...hahahhaa :P
jangan mara (mood : jahat )
saya rindu awak sangat - sangat . . 
awak orang yang saya sayang selepas family saya..
walaupun di jauh sudut hati saya maseh teringat kat orang tue..
amiraizatakmal..cepatlah balik jumpa saya :(((

No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...