Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Friday, October 14, 2011

kegembiraan kami..:)

9oktober2011.amiraizatakmal !
bawak saya pergi mandi air terjun kat sagil...
kami pergi bersama lagi dua orang..taiko..
taiko do n taiko fifi ...
kami hanya kuli ...:((
tak - tak amiraizatakmal..yang bawak kete sorang - sorang
dengar nama sagil..memang tak pernah pergi !
sumpah ! xtau !
sampai - sampai jew..
baru lah tau...sagil adalah gunung ledang !
aku pernah sampai la ! tapi beberapa tahun yang dulu la . .
time tue budak - budak lagi ! ngee ~~
hahahaha..kali nie pergi sendri..ngan kawan 2...
seronok tak seronok..kira hal lain !
penat kot mendaki gunung ! wahahahaha
yang pasti aku kuat ! boleh tewaskan husband aku !
aku tak penat ! tapi dye sampai sempuk ! hahaha (b gedik !)
tak lupa aku mencipta kenangan !
kami orang tak pergi dan blik dengan tangan yang kosong !
gambar mesti amek ! mandi -  mandi jugak !
hahahha..look up our latest pictures !




























No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...