Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Monday, October 31, 2011

cintaku padamu !

maafkan aku andai aku bukanlah yang terbaik untukkmu . . 
dirimu begitu bermakna bagiku . . 
seandainya dapat ku ungkapkan dengan kata - kata . . 
wahai sang pecinta . .
sampaikan cintaku padanya . . 
sampaikan sayangku padanya . . 
sampaikan hatiku padanya . . 
samapikan anganku padanya . . 
besarnya cintaku padanya . . tak terkata . . 
andai dapat dihitung . . 
andai dapat ditafsirkan. . . 
ohh . . . sayangku . . 
percayalah padaku . . .
sejahat mana aku padamu . . .
sekejam mana aku padamu . . 
cintaku . .takkan pernah hilang . . . 
kemarahanku . . untuk mengujimu. . 
untuk memberi drimu sedar akan kesilapanmu. . . 
setiap yang kulakukan hanyalah untuk mengujimu. .
sejauh mana ketahanamu terhadap perangaiku . . . 
untuk mu mengetahui . .perangai sebenar aku .. . 
aku tidak suka menyatakan . . 
jika benar kau menyangiku . . 
selongkarlah . . hidupku. . .dengan caramu . . .
pertahankan cintamu terhadapku . . 
aku setia menuggumu disini . . . 
sayangku takkan mungkin berubah . . 
percayalah padaku . . . 




No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...