Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Tuesday, September 27, 2011

ko tak ingat aku pun !

bile aku bukak wall ko ngan dye je..
ase nak bunuh jew diri nie...
bahagia nye..ko ngan dia...
kalow aku tak cari ko...
ko pun tak cari aku kan...
kenapa lah cinta kita berakhir dengan begini ?
apa salah aku..
setia pun jadi camnie..
sayang pun jadi camnie..
sampai biler lah aku nak jadi cmnie..
hidup dalam fana cinta palsu ko...
aku jew sayang ko lebeyh- lebeyh..
tapi ko lansung tak !
ko tak de perasaan kan ? =_=
sial punya orang !
macam mane aku boleyh jatuh cinta ngan ko...
walaupun hati aku sayang ko !
walaupun hati aku cinta ko !
ko mungkin takkan kembali kat aku lagi...
sebab dah ade orang bahagiakan ko...
dah ade orang jaga ko...
ade orang sayang kat ko...
macam aku nie...
xde pape...
kesedihan jew...meyelebungi hidup...aku..
entah sampai biler aku macam nie.....
da macam - macam jadik kat aku..

..nges...


..demam..



..xnak kuaw g mane-mane..


..mengamuk xtentu pasal..


..duduk sorang-sorang..



tapi awak ade amek tau ?
ade awak peduli ? ?
sedeyhnye saya...
hanya ALLAH yang tau...
saya nak kite macam dulu...
tapi saya tau...sumer tue takkan mungkin terjadi lagi....
saya hanya nak menyepikan diri..
saya tak  kan  ngangu awak ....
saya hanya mampu tengok awak bahagia....
terima kaseh razizul...awak kecewakan hati suci saya..
yang sayang awak separuh mati....
awak sentiasa dalam kenangan saya....
saya sayang awak sangat ! !











No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...