Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Saturday, August 20, 2011

sekali lagi.

sekali lagi...air mata ini menitik..
sampai bilakah..ianya akan berhenti....
dan terus mengalir...
bilakah kesudahan sumer nie....
jauh disudut hati....aku ingin katakan...
yang aku sayang padamu...
tapi..tak jua kau mendengar..
sedeyh dan sebak hati ini....
membayangkan kaperitan yang ku alami..
samapi kapan kah..
aku harus bertahan.....
ya allah....
beratnyer dugaanmu.....
setiap malam aku tengok dye bergayut ngan pompuan tue...
dri pagi sampai pagi esok...
begitu lah...dengan hari-hari berikutnya...
sampai biler aku harus bertahan ?

No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...