Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Monday, August 1, 2011

aku diburu kekecewaan...
aku dibuad seperti tidak wujud di depannye...
siapa aku ?
siapa aku dalam hati dye ?
kenapa tergamak dye bermaen dengan pompuan laen di depan aku . .
apekah itu dipanggil sayang ?
apekah itu dipanggil cinte ?
aku seorang pecinte yang setia...
aku seorang pecinte yang cekal...
aku seorang pecinte yang sanggup merempuhi dugaan...
aku tahu..allah tidak akan menguji hambanya diluar kemampuan mereka...
securang mane dye...
sejahat mane dye...
sekurang amne dye..
dye tetap aku sayang . . .
dye tetap aku cinte...
hanye dye sampai mati!
tak de sorang yang dapat ganti dye dlam hati aku..
walupun ape jua dugaan yang datang lepas nie...
aku akan tempuh...aku akan jalani dugaan allah untuk aku...
walau seberat mane dugaan dan cabaran itu...
demi dye...sampai mati..aku takkan pernah lepaskan dye...
takkan pernah...ape pom yang dye ckap..ape pom yang dye maki..
aku anggap itu satu lemparan kaseh sayang..
untuk aku berubah diri aku...
kini  6 bulan aku hidup dengan dye...
terlalu banyal lagi cabaran yang belom aku tempuh...
untuk mencampai kebahagiaan yang hakiki...
berbagai cubaan yang kite dapat...
kiter akan merasakan penderitaan sebelom kebahagiaan..
itulah kate yanh aku pegang..
untuk mencapai sesuatu harapan..bukan mudah...
sangat besar pergorbanan untuk sumer ini...
mohd razizul abdul aziz..
bagaimana lagi untuk saye buktikan cinta saye kat awak ?
apekah...sumer yang saye lakukan tidak pernah memberi awak kebahagiaan ?
sayer akan cinter awak sampai mati...
itu janji sayer...
kalulah sayer boleyh bukak hati nie...
saye nak tunjuk kat awak...
itulah hati sebenar saye...
terlalu dalam cinter sye kat awak...
walupun awak tak pernah amek tau...
buadlah ape awak nk buad...
saye xkan pernah jatuh untuk terus memiliki awak,,,
walupun kini wak memang milik sayer...
tapi tak mungkin suatu hari awak  tak akan pergi...
sayer takanpernah cinte orang alen selaen diri awak..
awak terlalu bermakna dalam hidup saye...
hati saye meronta kesedihan...biler awak dengan mereka...
sakitnyer ..terlukenye....hanya allah yang tahu....
tapi itu adelah cubaan bagi saye...tok memiliki diri awak...
sumpah..saye cinter awak sampai hayat saye....
selagi nyawa sayer hidup...selagi itulah...saye xkan lepaskan awak...
cinte awak....mohd razizul...
saye mohon dengan allah...
agar suatu hari terbuke pintu hati awak....
untuk melihat...besarnyer cinte saye kat awak...
walaupun disaat itu mungkin saye dah xde dalam dunia nie....
saye akan bahagie disana....
saye teringin melihat awak bahagia...
walupun bukan dengan saye...
kebahagiaan awak...kebahagiaan saye juge..
kite pernah bejanji untuk ke jinjang pelamin....
adekah sumer itu akan menjadi realiti ataupun fantasi ?
hanya takdir yang dpat membantu kie menjawab sumer tue...suatu hari nanti...
disaat ini saye hanya ingin membawa hati ini ke tempat yang sejauh mane...
agar kesakitan itu tak terase...
saye rindu saat kite dulu...
bahagienyer...
alangkah indahnyer jika itu berkekalan....
sampai ke hayat kite....
saye nak awak je dalam hidup saye....
saye xnak orang laen..
walaupun awak xnak sayer....
kenafsuaan membawa diri aku ke tahap ini...
cinta kerana nafsu takkan kemana...
akhirat kiter merasakan...
detik-detik gembira dibumi...dirasakan kesakitan di akhirat...
ya allah...besarnye ciptaan mu....kuasa mu...
satukanlah kami....
kerana itu yang kami inginkan....
ya robalamin.....kami ingin rasekan kebahagiaan...
dunia dan akhiratmu....

1 comment:

  1. teah,megertilah bahawa setiap yang terjadi mempunyai hikmah tersendiri. Hikmah yang cukup indah yang bisa menyembuhkan luka di hati. Sinar cahaya akan tiba tanpa kita sedari. Yakinlah bahawa, Allah tidak akan memberi dugaan dan ujian pada hambanya di luar kemampuan hambanya itu sendiri.

    Setelah dilukai, pasti susah untuk kita memaafkan dan menerima kembali pasangan kita itu, apatah lagi untuk melupakan kecurangan tersebut.Kita serahkan pada Allah yang Maha Adil.
    Kita mungkin dapat memberi kemaafan pada setiap kecurangan, namun untuk melupakannya mungkin mustahil. Apa yang patut kita lakukan adalah memberi peluang, menjadikan perkara tersebut sebagai ikhtibar serta berdoa. Ingatlah, kita ada Allah. Allah adalah sebaik-baik tempat untuk kita mengadu dan berharap. Allah tidak akan mengecewakan kita.
    JANGAN BERSEDIH…erkk....

    ReplyDelete

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...