Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Thursday, August 18, 2011

mereka gembirakan saye :)

hari nie aku ase epy..
kerana adenyer kawan-kawan disisi aku..
disaat aku sedih..
merekalah..yang banyak bantu aku..
bagi  aku semangat....
semoga aku tabahkan diri...kuatkan diri...
hari nie...hari ke 19 berpuasa...
kitaorang kuaw berbuke kat MCD ..
jalan kaki...kitaorang ke sana...
sampai sane..ramai giler kot orang....
makan-makan...sambil gelak-gelak...
da lame aku tak gelak macam nie...
rase gembira..dapat hepy macm dulu...
sambil - sambil tue ...
kami snap memory pada hari nie....









sumpah...pasti rindu nak same-same macam nie lagi...
sayang korang sangat -sangat ! !
QELL . .SCHA . .FIEKA . .


No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...