Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Friday, August 26, 2011

sedeyhnyer hati ini... !

kenapa aku rase sakit..
aku rase sedeyh yang teramat...
biler dye dengan pompuan laen ?
kenapa aku terlalu sayangkan dye  , , 
sedangkan dye x sayangkan aku...
macam aku sayang dye ?
kenapa terjadi kat aku ?
by...maafkan saya...
saya balik rayer...
sebab..saya tak nak menaggis di pagi rayer..
sebab..saye tau..pagi rayer mesti by bergayut ngan pompuan tue...
sedangkan saye depan mate by...
by mesti buad saye xde perasaan...
da lah..mak ayah xde...
kalow by palk..wat x peduli...
mane lagi saye nak gembira ?
maafkan sayer....
sayer sedeyh....
sebab by dah tak macam dulu....
by da banyak berubah...
kite pun da tak semesra dulu..
tak sebahagia dulu....
mane pergi sumer tue by ?
ke sebab saye sakit...
by jadi berubah perasaan macam tue ?
kalow tue alasannyer...by bagtau sayer...
sayer cube untuk buad by gembira..
walaupun seketika...
by...awak pernah cakap...
dari duluw..sampai sekarang..
awak tak pernah rasa bahagia ?
awak tak bahagia hidup dengan saye ?
saya..tau by..saye tak dapat bahagiakan by...
sebagaimana..by bahagia dengan nadia...dan qhaseh...
saye tak leyh..wat cam dye...
kol by tiap-tiap malam...
borak ngan by..sampai lewat pagi...
saya seorang pelajar by...
tak de duit nk bli kredit banyak-banyak...
laen macam qhaseh..da keje...anak orang kaya...
kalow by bahgia dengan dye...
saye doakan...by akan bahagia sampai biler-biler..
walaupun bukan dengan saye...
saye tetap doakan kebahagiaan awak....





semoga bahagia yer..sayang..awak secocok ngan dye...
sebelum saye hembus nafas yang terakhir....
saye nk tgok awak bahagia dengan dye...:)))


No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...