Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Thursday, August 11, 2011

dye semakin menjauh:(

hari demi hari..
aku rasekan diri ini tak bermakna lagi dalam hidup dye..
dye semakin menjauh...jauh pergi..
meninggalkan aku..yang dahagakan cintanya..
kenpa dye sanggup seksa hidup dan perasaan aku macam nie..
ape salah aku...?
jahat sangatkah aku sehinggakan dye sanggup..
duakan cinta aku...
ya allah...
beratnye dugaanmu...
kenape perempuan itu penting dalam hidup dye ?
kenape buakan aku?
yang selamer nie...
selalu bersame dye..jika dibandingkan dengan perempuan tue...
sakit hati yang terkata..melihat dirinya...
luruh jantung..hingga ku rasakan...
kaki ini tak berpijak diatas bumi yang nyata....
ku di awan...awangan...
jika suatu hari aku dah tiada...
adalah dye akan cri aku ? ?
dulu aku sakit dye jage...
tapi berbeza sekarang...
jika aku sakit..aku yang akan tanggung sorang..
mane pergi dye ?
yang selamer nie...
selalu janji berbagai kata-kata dengan aku...
kenape dye hilang begitu jew?
mane tanggungjawab dye pada aku ?
ya allah..sakitnye menanggung kesakitan ini sorang2...
aku xnak ubat...aku xnak mati...
aku nak bersame dye...sehingga akhir nafas aku...
sebelum aku menghembuskan nafas terakhir..
aku nak dye tahu..betapa sayang..dan cinta aku terhadapnya...
bersama aku selami dengan perasaan yang selamer nie aku simpan...
semoga allah mencucuri rahmat aku kelak...
mungkin bila saye dah tiada...
awak akan bahagia...
terima kasih sayang....
kerana sudi hadir dalam diri ini....
mohd razizul...perkara terakhir yang saye nak sangat selamer nie..
saya nak mati dalam pelukan awak......





No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...