Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Thursday, August 25, 2011

again !

hari semakin hari...
diri ini tidak berdaya lagi untuk meneruskan hidup..
terasa berada jauh dengan dunia....
adakah betol aku ingin meninggalkan dunia ini ?
ya allah..tolonglah hambamu ini...
seandainya kau lebeyh menyanyagi aku..
izinkan untuk aku merasakan kebahagiaan bersama mohd razizul..
sesungguhnya..dialah insan yang iginnku mengecapi kebahgiaan...
kau berikanlah masa untuk hidup bersama insan yang ku sayang...
ku berjanji denganmu. ya allah...tunjukanlah....seandainya dia jodohku..
kau panjangkanlah umurku...
seadainya...aku bukan untuknya..
kau ambilah nyawaku ini..
ku rela lelapkan mata untuk selamanya...
daripada kehilanganya...
betapa aku mencintai dirinya....


.........................................................................


mohd razizul (by ) lagu ini untuk by...


 percaya padaku (ungu)


aku tak tau apa yg kurasakan
dalam hatiku saat pertama kali..
lihat dirimu..melihatmu..
seluruh tubuhku terpaku dan membisu..
detak jantungku berdebartak menentu..
sepertinya aku tak ingin berlalu..
kuberikan cintamu juga sayangmu..
jangan kau ragu ku kan menjaga..
hingga akhir waktu..menjemputmu..
kuberikan cintaku..juga sayangku..
jangan kau ragu..ku kan menjaga..
hingga akhir waktu..menjemputmu..
saatku tahu kau akan pergi jauh..
izinkan aku..untuk selalu menantimu..
untuk ku katakan ku ingin dirimu..uhh...
agar kau tahubetapa ku terlalu mencintaimu
aku akan menunggu hingga dirimu kemabali untukku...


.............................................................................................


lagu nie pun tuk by...
jangan pernah berubah...(st12)



Biarkan waktu teruslah berputar
Mencintai kamu penuh rasa sabar
Meski sakit hati ini kau tinggalkan
Ku ikhlas ‘tuk bertahan

Cintaku padamu begitu besar


Namun kau tak pernah bisa merasakan


Malah kini kau ucapkan selamat tinggal


Membuat keresahanReff:[*]


Meninggalkanku tanpa perasaan



Hingga ku jatuhkan airmata


Kekecewaan ku sungguh tak berarah


Biarkan ku harus bertahan[**]


Jangan pernah kau coba untuk berubah

Tak relakan yang indah hilanglah sudah

Jangan pernah kau coba untuk berubah


Tak relakan yang indah hilanglah sudah 






[**]Jangan pernah kau coba untuk berubah


Ku relakan yang indah dalam hatinya

...............................................................................................


dan lagu nie jugak..yang by selalu bagtau bby...

jangan bertengkar lagi  (kangen band )




sadarkah kau kasih kelakuan kamu
sungguh sangat menyiksa aku
padahal ku beri apa yang kau mau
tapi kau tak mengerti aku
sakitnya hatiku dengan semua caramu
bila kau terus begini nanti ku bisa pergi
reff:
aku mohon sayangilah
diriku di dalam hidupmu
dan kamu jangan kasar-kasar lagi
dengarlah pujaan hati
aku mohon mengertilah
kita jangan bertengkar lagi
hadapi semua dengan dingin hati
dengarlah pujaan hati
repeat *
repeat reff
aku mohon mengertilah
kita jangan bertengkar lagi
hadapi semua dengan dingin hati
dengarlah pujaan hati


......................................................................................................

dan yang terakhir...janji (akiem af ) 
lagu nie terlalu bermakna by...




Cubalah kau mengerti
Perasaan hatiku
Ku cinta kamu
Hanya itu aku tahu

Dan takkan terulang lagi
Silapku yang dulu
Meninggalkanmu
Untuk kedua kali takkan berlaku


Chorus
Aku akan selalu
Menjaga dan mencintaimu
Aku janji padamu
Takkan menduakanmu

Dan takkan terulang lagi
Silapku yang dulu
Meninggalkanmu
Untuk kedua kali takkan berlaku

Aku janji padamu
Akan mencintaimu

Takkan menduakanmu





No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...