Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Tuesday, August 16, 2011

ye saye tahu by...

bagaimana lagi nak aku  ugkapkan kata-kata...
bahawa dialah satu- satunyer..manusia yang aku ade...
kenape pompuan tue lagi penting dari aku..
walaupun..aku di depan matenyer..
tidakah...dye terpikir apakah perasaan aku..
biler tahu dye maen ngan pompuan laen...
siap bersayang-sayang...apekah itu sumer lakonan?
kalulah..benda tu elakonan..xkan mudah seseorang nak ckap..I LOVE U...
SAYANG AWAK SANGAT-SANGAT...RINDU GILER KAT AWAK...
awak tak pernah pun ckp kat saye macam mne awak ckp kat dye...
sedeyhnye...saye...mane pergi kesetiaan awak sayang?
kenape ini yang saya dapat?
kalow awak betol-betol sayang saye...
awak akan setia dengan saye....xmo sakitkan hati saye...
xmo lukakan hati saye...tapi sekarang..awak lakukan....
awak...walaupun baru 6 bulan kiter bersame...saye dah rase 6 tahun...
betapa lamenyer..saya hargai kehadiran awak....
tapi awak hargai tak kehadiran saye dalam hidup awak?
saye nie cinte separuh mati pada awak....
saye takot wak....kalow satu hari kite kahwen...
dan awak tetap ngan perangai awak.....
mesti sia-sia kite kawen kan? ?
ermmm,,,,awak dengan dunia awak....
sekarang nie..saya nak sangat tengok awak berubah..
sebelum mate kecik saye nie tertidur...
buat selamenyer.....nak tgok awak kawen...nak tengok awak bahagia....
walupun banyak kenangan antara kite....
saye tetap simpan sampai hembusan terakhir saye...
kerana awak lah segalanya..bagi saye...
takkan pernah ade orang laen yang dapat gantikan tempat awak...dalam hati saye....
saya nak awak...faham saye...bukan ape pun....
saya teringin nak jadi macam orang laen....
tapi saya tak mampu..sebab saye tahu kelemahan diri sayer....
saye hanya mampu berusaha...insyllah...
dengan izin allah....
saya harap sutu hari nanti...awak akan tahu cinta besar saye nie kat awak...
oke.....:) saye bahagia tengok awak bahagia..walupun didalam nyer ade sekelumit seksaan...
awak tetap saye sayang....MOHD RAZIZUL...<3<3<3





No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...