Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Tuesday, August 23, 2011

penatnyer...!

kenapa aku yang harus menahan sakit nie hari-hari...
terae da xlame nak hidup...
xlarat da tanggung nie sorang-sorang..
dye ade bukan boleyh jaga aku...
aku sorang-sorang jugak...
erm..kenapa by selalu marah aku ?
dye xtau ke aku sakit ?
kenapa dye da xpeduli pasal aku lagi
dye memamg nak aku pergi dari dunia nie ke ?
dye xnak sayang aku dah ?
tapi kenapa ?
apa salah aku ?
by...ape salah baby ?
by da xlarat nak jage baby ?
by da xkuat ? macam dulu ?
by xkuat..baby lagi xkuat by....
baby perlukan sokongan by...
tapi by xfaham kan ?
by selalu marah baby..
by selalu ungkit pasal baby rampas by dari nadia..
baby salah ke ?
by xpenah cakap dlu by ade nadia..
pastue..by salahkan baby..
baby treme by...
sebab baby pun da xlame nak hidup...
baby cumer nak by bahagia jew...
tue jew...
k by....
tolong doakan kebahagiaan..
baby biler baby xde nanti....
sayang baby kat by..
xkan pernah hilang...
doakan baby ditempatkan dikalangan orang-orang beriman....

No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...