Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Monday, November 14, 2011

talking - talking

saya berdiri di atas kaki sendiri. . .
tanpa ade yang membantu . .
susah kiter susah sendri jangan mengharapkan bantuan orang . . 
kiter mampu . . tuhan dah bagi anugerah . . cumer kite jew..
yang tak tau gunakan . . 
time kecik - kecik dulu . . 
kite mula berjalan . .merangkak . .
menggunakan kaki kite kan ?
bukanye kaki orang laen . . 


orang cacat pun berusaha berpijak diatas kaki sendiri . .
tanpa bantuan orang . . 
kiter yang sempurna nie pun . .
nak mintak tolong orang ?
kiter nak jalan pakai kerusi roda camnie kew ?


saya berusaha untuk berjaya . . 
catat ape yang perlu untuk 
meneruskan kejayaan . . 
sekali kite jatuh x semestinya . .
kite jatuh untuk selamernye . . .
carik jalan untuk meneruskan tanpa bantuan orang laen . . 
jangan terlampau bergantung pada orang . . 
walaupun..xmakan . .xminum . .
ade lagi orang yang xmakan xminum..
 kite da kire bersyukur . . 


ape pon . . usaha tangga kejayaan . . 
aku tetap dengan diri aku . . 
sampai bebiler. . .macam nie. . 
aku suka berdri diatas kaki sendri . 
tanpa bantuan sesiapa . . 


be your own ! ! !


like this ! !




No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...