Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Saturday, November 5, 2011

malam rayer saye di KOTA MELAKA

inilah kali pertama aku rayer tanpa keluarga aku . . 
sangad lah perit sekali aku rasakan . . 
orang yang aku sayang tiada disisi aku . . 
orang selalu bersama aku pun tiada disisi . .
sedeyhnye aku rasakan..
aku rasa kosong . .
malam rayer nie lansung tiada erti . . 
hanya seruan takbir raye . .di dalam youtube menjadi peneman . .
aku hinggakan aku menitiskan segunung air mata . . 
rinduku . .terhadap keluarga . . hanya ALLAH yang tahu . . 
ya tuhan . .selamatkanlah mereka . .
semoga mereka bahagia dengan tiada aku disisi mereka . . 
wahai..keluargaku tersayang . .maafkan diri ini kerana tiada disisimu semua . . 
SALAM AIDILADHA...
raye di kota melaka ini memang tiada erti lansung bagiku . .
apakan daya .. disebabkan kecuaian ku  . .
aku jadi begini maafkan dri ini .. 
disini ku banyak mengenal erti kehidupan sebenar . .
walaupun diluar nampak tidak menentu . 
tapi sebaliknya . .aku telah belajat erti sebuah kehidupan .  .. 
keperitan hidup di kaki sendiri . . 
doakan aku terus menuju kejayann . . 
kerana itu yang aku inginkan untuk mengubah nasib hidup . . 
maafkan aku..jika aku membuatkan rase terbiar . . 
aku ingin belajar hidup sendiri . .
ape2 yang aku buat..aku yang menerima risiko . .
aku hanyalah mencuba . . 
walaupun aku jatuh . . 
aku sentiasa bangkit sendiri tanpa meminta bantuan orang . .
aku belajar menerima dri aku seadanya . . 
selemah  -lemah aku . . 
di celahnya terselit kekuatanku
aku tetap dengan diri aku . . 
terimalah ankmu dengan seadanya . . 
ini yang ku pinta . . .

P/S : SALAM AIDILADHA MAMA N ABAH . .SERTA KAKAK,ADEK2KU...








No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...