Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Friday, November 25, 2011

holiday yang indah !

thanks sayang sebab sanggup datang semata - mata nak jumpa saya . . .
saya pergi bukan lama pun . .tapi awak da tak boleyh hidup tanpa saya . .
macam mana lah kalow saya mati nanti kan . .
thanks sebab layan kerenah saya . .
malam pertama holiday kite . . di bukit bintang . .
seronok kan sayang . . hehehe . .
lewat malam baru kite balik tido . .
ayang bahagia sangat duduk ngan b . .
tayang b sangat - sangat . .
banyak sanagt kenagan kite cipta sama - sama . .
rase tak nak balik je . . :P
seronok sangat bercuti dengan b . .
harap - harap pasnie b bawak ayang pegi singapore :D
love u more b ! !

No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...