Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Wednesday, November 9, 2011

dye terlalu sayangkan saya.

amiraizat akmal . .
seorang lelaki yang sangat memerlukan aku dalam hidupnye . .
aku tak tahu ape yang special dalam hidup aku . .
samapaikan dye tak boleyh tinggalkan aku . .
bukan salah aku . .
semalam dye datang dengan hati yang gembira . .
katanya . taknak ngagu aku . .cumer nak tgok aku dri jauh . .
tapi aku lansung tak pandang dye . .
sorry . .sebenarnya hati saya terluka yang teramat. .
awak datang peluk dan menaggis  . .
merayu - rayu untuk saya kembali pada awak . .
sayangnye awak kat saye . .
saya tak sampai hati tgok awak macam tue . .
saya treme awak balik dalam hidup saya . ..
sampailah satu saat tue  . .saya tak

No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...