Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Wednesday, November 16, 2011

i want like the old . . .


perjalanan  hidupku sebagai seorang pelajar yang merantau ini . .
amat menyakitkan . . macam - macam cubaan yang aku hadapi sehingga ke saat ini . .
aku masih disini menjalani hidupku . .
hidupku .. amat perit . . tanpa keluarga aku disini . .
aku menjalani hari - hari sendiri . .
aku ingin berseorangan . .
aku ingin hidup aku . .
aku tak mampu untuk menaggung orang lain . .
kerana aku hanyalah seorang insan yang sedang berdikari . .
yang juga berdiri diatas kaki aku sendiri . .
aku ingin mengapai cita - citaku . .
bukanlah memusnahkannya . .
aku sedar aku harus melupakan semuanya . .
aku harus cari diri aku balik . .
apalah janjiku . . untuk berjaya hingga ke hayatku . .
aku harus ! ! harus cari diri aku balik . .
sekarang aku harus cari kerja  . .
duit da xde . . sekelip mata dah habes . .
aku pun tak tau ape aku buat dengan duit . .
fuhhh ! penatlah. . . aku harus cari kehidupan yang dudlu balik ! !
kerana yang dulu lagi baek dari sekarang !
fine ! i'm gone !


No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...