Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Tuesday, May 4, 2010

m0rE fwEn....m0rE fUn..~

aku ramai kawan....
hidup aku tak gumbira tanpa kawan aku....
aku rinduw sangat-sangat  time sekolah.....
kitaorang selalu bersama-sama.....
dalam hidup aku terlalu banyak sekolah yang aku...
bertukar-tukar...
tat's why aku ramai kawan.......
kawan sehidup semati aku.....
siti hajar......
tenkiuw.....
ko adalah kawan terbaek...
aku......






kegembiraan bersama kawan~kawan
adalah hidup akue....

aku cayuk kat korang...





aku hope...korang tak lupe kat akue....if ktew da tak together cam duluw....
aku still cayunk korang.....korang adalah the best.......
more than myself.....

No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...