Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Friday, December 7, 2012

ketentuan allah.

hari baru , bulan baru , kehidupan juga yang baru .
terima kasih tuhan kerana disaat ini aku masih lagi bernafas , masih lagi bisa untuk menaip , menulis coretan yang tak seberapa nak indah. dunia dan kawan-kawan , panjang dan mendalam maksudnya disebalik dunia dan kawa-kawan . air mata turut bersemadi sehinggakan tiada titisan lagi untuk dikeluarkan.
YA ALLAH kau jauhkanlah aku dari semua nie. kehadiran dye dalam hidup aku mengubah aku dari segalanya. adakah betul apa yang aku buat sekarang . . aku takut . .aku tak bisa lagi untuk mencintai . .
kerana pengalaman mengajar aku dari kesilapan yang mungkin juga akan terjadi suatu hari kelak.
terasa kehilangan sangat perit , walupun ia bisa dibuang . .tapi bukan mudah bagi aku untuk semua itu.
kerna cinta itu sangat indah bagi aku. aku minta maaf dengan segalanya. buktikanlah janjimu untuk cinta yang halal bagi aku dengan dirimu . . kerna aku akan setia menunggu dengan janjimu . airmatamu takkan pernah ku lupa . .yang turut mengalir membasahi pipiku . .hati antara dua insan sedang berbicara soal hati dan cinta yang mugkin akan kekal . . tanpa ada sesiapa menghalang . .melainkan takdir dan maut . aku bersyukur dikurniakan seorang insan yang sangat mulia hatinya . .AMIRUL AFIFI AHMAD terima kaseh sayang . .
awak telah membuka fikiran saya . membimbing saya ke jalan ALLAH . . . indahnya cinta halal itu :)
amen . semoga cinta halal yang kita janjikan akan diredhai oleh ALLAHs.w.t . . :)


No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...