Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Friday, November 30, 2012

bisakah aku ?

yeaa..aku akui...
dye yang hadir dalam hidup aku sekarang . .tak sama macam kau . . 
memang sakit kali nie aku kaple . . tapi aku . . .aku hepy . . cuma hati aku yang sakit . . 
sakit sangat . .kalaulah ade yang mengerti perasaan aku sekarang . . memang kau sorang je yang faham aku . . hanya kau ! tapi aku tau semua tue tak dapat diundur . . aku ditinggalkan disaat dye bergembira dengan kawan-kawan . . aku terus dihantui rasa menyesal . . mugkin aku mendambakan orang macam kau. tapi samapi bila kau harus menyimpan perasaan sayang aku kat kau ? walaupun aku tau kita tak mungkin kembali seperti dulu . . pertama kali kita keluar lepax . . . aku kesepian . .  aku kesunyiaan . .even aku da ada pengganti kau dalam hidup aku. . . tapi aku tak rasa kebahagiaan . .seperti mana aku merasa kebahagiaan bersama kau dulu . .  .sumpah aku cakap . .aku rasa nak lari jauh-jauh dari semua nie . . sebab aku tak mampu . .nak tempuh semua nie . . aku perlukan seorang yang memahami aku . . apa yang aku rasa . .apa yang aku inginkan . . ya allah . . aku tak mampu untuk bertahan sekuat ini. . .kerna aku tak bisa berdiri dengan kuat tanpa dye disisi . . ujianmu terlalu berat bagiku . . .mampukah aku untuk terus begini . atau . .aku harus tinggalkan semua nie . . .adakah ini juga adalah orang yang salah bagiku . . . sebelum aku menjumpai orang yang betul bagiku ? ? ya allah .. ujian apa lagi yang harus aku tempuh. . . sampai biler airmata nie akan bisa terhenti , hari-hari aku harus menitiskan air mata nie . . .ya allah . .berikanlah petunjuk bagiku . .AMEN :")

No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...