Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Tuesday, December 25, 2012

johor aku datang !

hari nie aku samapi di negeri yang tak pernah aku terfikir untuk sampai.. lebih-lebih lagi rumah balak aku sendiri . pertama dalam sejarah jumpa bakal mertua nie . . segan tahap mengaban tau tak . . tak ikut..cakap tak sayang . . ish AMIRUL AFIFI nie...
sesampai jer . . . rase macam da lame kat sini . . padahal baru jer pagi tadi sampai . .
harinie jer aku dah tolong ibu bersihkan kantin . . rajin gak aku nie :P
hahaha . . ntah ibu tu suka aku ke tak ntah . . . suke-suke jer aku nie . .
dahla duk umah orang . .tapi ada kot rasa nak berlari sejauh yang mungkin . .terbang sejauh yang mungkin . .hahahaha . .sampai 30 kot kat sini . . .
doakan aku berjaya menambat hati ibu :)

No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...