Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Friday, December 14, 2012

hari - hari mendatang .!

macam - macam dugaan yang datang bila hati tengah bahagia kan ?
hidup selalu ada dugaan yang datang . . memang kita hidup takkan lepas dari semua tue...
alhamdulilah trailer untuk movie aku da start . . tinggal beberapa scene lagi nak kne shoot..berkat tolong kawan-kawan yang hadir dalam hidup aku . . alhamdulilah berjaya jugak shoot scene aku too . . . nty da ciap sumer trailer aku uploadkan dalam nie . .
aku pun ade nak uploadkan satu video yang aku baru create . . tapi video tue tak hot pun . .aku tak kejar populariti . . benda tue sumer tak bawak aku ke syurga pun . .
tengag- tengah demam pun aku berdaya untuk create video nie auuww...
sebab video tue adalah video untuk cinta mati aku . .
special aku createn and credit kan untuk :  AMIRUL AFIFI BIN AHMAD.


No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...