Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Wednesday, December 26, 2012

nothing :')

salah ke apa yang aku buat ?
aku just nak tengok kawan-kawan aku bahagia..
itu pun salah ??
aku rela korbankan kebahagiaan aku demi orang yang aku sayang..
sebab aku tau . . . aku sedar,,aku tak mampu nAk memberi kebahagiaan ...
tolonglah....peergi semua dari hidup aku..kecapi kebahagiaan korang...
aku hidup just nk tengok korang bahagia....:)
okea . . .promise....jaga kebahagiaan tue..
walaupun aku tau..aku sendiri tak dapat kecapi kebahagiaan tuu..
tapi aku dah terbiasa..aku boleh lagi hidup tanpa lelaki..
selagi aku ada kwan-kwan aku...
aku hope..semua faham :)

No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...