Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Thursday, April 19, 2012

rindu sangat !

hye blogger !
aku nak mintak maaf lame tak berblogger nie !
maklumlah...sekarang kehidupan da berbeza macam dulu-dulu..
meyibukkan diri dengan belajar..hehehe
arinie aku da siapkan sume keje !
assigment yang bertimbun, dan jugak aku da hantar pertandingan untuk iklan IPTS tue !
entah boleh menang ke tak ! rezeki masing-masing kan...
ermm..aku rindu sangat kat seorang nie..AMIRAIZATAKMAL..
mne a dye..aku harap dye bahagia dengan kehidupan dye sekarang...
melupakan dye jauh sekali aku nak buat...aku tak boleh lupakan dye..
agak-agak dye rindu aku tak erk?
erm..tadi aku bukak blog dye..rindunyerrrr...aku time kitorg cam dulu-dulu...
sumpah..weyh ! sesaat mesti aku teringat kat dye...
ya ALLAH sampaikan rindu ku pada dye...
semoga dye sehat selalu...
aku selalu mendoakan yang terbaek tuk dye...
jage diri ye awak...saya sayang awak...even awak da xsayang saye...:)

No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...