Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Monday, April 30, 2012

itu aku :)

kadang-kadang kite haruslah berfikir !
ALLAH bagi kite sempurna cipataannya..
bersyukur kerana nikmatnyer :))
begitu juga rase cinta kite pada orang yan bererti dalam hidup kite..
satu hal yang aku  tak suka pasal cinta ..
semakin aku menyangkal cinta itu..semakin membuatkan aku jatuh cinta !
walupun aku tau cinta itu membuat ceria..tapi cinta juga ada sedeyhnyer..kerna dye mengajar kite erti dewasa :)
kite ade banyak cinta yang perlu perjuangkan..tapi hanya satu yang kite pertahankan..
jika aku terus menfokuskan diri pada apa yang tertinggal di masa lalu..
aku yakin aku takkan pernah dapat melihat apa yang akan hadir didepanku..
mungkin aku xleyh jadi cantik seprti yang ko nak..tapi aku ade kecantikan yang lain,,yg xboleyh aku bongkarkan :))
menaggislah walaupun sesaat..tertawalah untuk selamanya...
jangan sesali apa yang sudah pergi dari hidup..
tapi bangkitlah dan binalah  kembali apa yang telah pergi...
dalam kepala kaum hawa..ada kekurangan :)))
tapi dalam hati dan jiwa mereka ada kelebihan :)
kite selalu lupa apa yang kita miliki..tapi kite selalu ingat ape yang orang lain miliki...
jika memang kite tak mampu menggembirakan org lain..janganlah..kite menambah dukanya...
cara terbaek untuk kite menghukum orang lukakan kite..adalah dengan cara berbuat baek padanya :))
bukanlah..menambahkan dendam :))
ingatlah..air mata wanita adalah satu kemenangan..
jadilah cahaya yang suram yang cahayanya akan kekal abadi..
cinta sejati adalah ketika dye mencintai org laen..dan kite masih mampu tersenyum :))
kite sentiasa berdoa..walaupun dye tiada disisi kite..
kadang-kadang kenangan yang lama bukanlah membuatkan kite sedeyh..
tapi kenangan baru yang mugkin tak akan berulang :))
bahagia yang sempurna waktu kite dapat ape yang kite nak tanpa menyakitkan hati org laen..
berikan cinta dengan keikhlasan..bukan paksaan...
fikirlah org yang pedulikan kite..jgn fikir org yg tak pedulikan kite..kerna itu hanya sia-sia...
bebaskan diri kite dari rasa-rasa sakit ...kerna itu lagi menyakitkan..
jangalah menyesal setelah kite meluahkan sesuatu perasaan..kerna kite akan menyesali kebenarannya..
kite takkan pernah berjaya..jika kite tak pernah gagal !
ko mungkin kenal ngan aku..tapi ko tidak memahami aku sepenuhnyer :)))

No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...