Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Wednesday, April 25, 2012

kehilangan dye!

ya allah...
besarnye dugaanmu terhadapku...
aku terime atas kehilangan orang yang aku sayang...
aku terima sume dugaanmu...tapi aku tak berdaya..
kuatkanlah aku untuk terime sumer nie..
AMIRAIZATAKMAL saya nk awak tau...
dimana saje awak berada..ape pun jadi di antara kite...
saye tetap cinta awak sampi hayat saye....
sumpah..saye xleyh lupakan awak....
hari nie..saye keluar karoke untuk lepaskan rindu n tencion saye kat awak...
sume lagu kite saye nyayi...sume kenangan kembali time kite bersame dulu...
sampilah lagu MERAUNG..saye menaggis sekuat hati saya nyayi lagu tue..
sebab...saye rindu kat awak sangat2......sumaph..ejad..
aku rindu ko !!!!!!!!!!!!!
pahamlah aku.....aku perlukan ko dalam hidup aku...
ya allah..samapikan perasaan hati nie kat dye....
lembutkanlah hati dye...bukaklah jiwanye...
aku merayu...........:((((((((((((((

No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...