Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Sunday, April 29, 2012

hidup seorang insan lemah !

terase sangat hina..
dengan ape yang dah jadi...
saya sedar sape diri saye dimata lelaki..
apepun saya terima dengan ape yang ALLAH bagi bende  nie sumer..
allah memang nk menguji...dan ini diluar kemampuan aku..
saya terime..terima kaseh yerr awak :(((
saye takkan pernah lupekan awak sayang..
awak sweet sangat ! awak caring sangat ! awak lelaki terbaek pernah saya kenal !
selepas dye :)))
pemergian awak dan dye..amat terase dalam hidup saye...
terima kaseh untuk selamayer...
saya doakan awak bahagia yer sayang..walaupun saye da xde naty :)))
saye nak tgok awak bahagia :))
lupekan ape da jadi antara kita....
anggaplah...sumer tue hanya satu mimpi...yang fantasi sangat-sangat..
saya akan bawak diri saya pergi....
jangan risau...saye x berdendam ngan awak :))
saya treme dengan kerelaan hati :)))
jaga diri awak...sesaat amat terase hidup ngan awak..walaupun sekejap....


terima kaseh sayang :)))

No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...