Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Thursday, April 5, 2012

evrythings is change !

firstly aku nak mintak pada blogger lat luar sane..sebab da lame giler x update...
memang busy sesangat..sumpah xtipu...hehehehe
banyak sesangat yang da berubah dalam hidup aku...
dimana aku dah kehilangan insan yang selalu susah senang dengan aku dulu..
sedeyh sesangat...aku tak tipu korang...
aku hope dye bahagia dengan sidia disana..even aku kat sini sangat perlukan dye...
dye cakap dye da xdapat nak jaga...dye tak dapat nak bagi semua apa yang aku nak...
aku kehilangan insan yang selalu korbankan apa saje demi cinta aku....
kehilangan dye sanagt terasa dalam hidup aku..
aku nak ucap terima kaseh banyak- banyak kat dye....
alu memang xdapat lupe dye sepanjang hayat aku...even dye da ade pengganti aku..alu doakan dye bahagia dengan insan yang dye pilih...aku bersyukur  krana dapat merasa kebahagiaan dye...walaupun hanya seketika..aku harus bangun dan berdiri sendirian tanpa dye...
kalau aku dapat jumpe dye sekarang..aku nak pelok..nak ucap thanks sangat...
aku cinta dye sampai hayat...aku penah cakap nak mati dalam pelukan dye....
aku harap sangat...aku da xde sesiapa dalam hidup aku.. aku setia ngan dye...
tapi dye da xdapat jaga aku..aku terpaksa lepaskan dye...demi kebahagiaan dye....
AMIRAIZAT AKMAL saya akan cintakan awak samapi hayat saya...
terima kaseh...

1 comment:

  1. saba syg..
    tuhan tengah uji aty kite..
    ath pat ase pe eah ase..
    :(

    ReplyDelete

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...