Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Tuesday, May 31, 2011

sampai bile ia dapat bertahan !

sampai biler aku harus bertahan ? ?
keseksaan jiwa yang makin membuak - buak  . . .
sangat menyakitkan  . . .
tapi dye tahu ke aku macamnie ? ?
setiap malam harus aku tahan penderitaan jiwa nie . . .
sorang - sorang . . ..
tanpe sesipa yang mengambil peduli . . . .
haruskah aku pergi tinggalkan dye ? ?
haruskah aku berkorban ? ?
patotkah ? ?
melalui pengetahuan kawan -  kawan
ramai yang menyuruh aku tinggalkan dye . .
jika itu yang membuatkan jiwa saye terseksa
ye ! sumpah ! saye akui ! saye terseksa ! sangad terseksa !
camne untuk aku menyuarakan tentang kesakitan hati saya yang semakin parah !
parah dengan cinta yang tak pernah pasti !
ye saye tahu awak sayang dye sangaddd !
ye awak sayang saye tak macam awak sayang dye ? ?
sampai biler awak nak berhubung dengan dye ? ?
kenapa awak x boleyh tinggal dye demi saye ? ?
awak saye bukan budak bodoh !
kalo lah awak betol - betol sayang dye awak akan buat itu demi saye !
sumpah saye cakap ! awak maseh sayang dye !
awak tak pernah tanye saye macamane perasaan saye . . .
hati saye . . jiwa saye . . . awak tak pernah buad tue !
awak tau tak ? ?
saye kaple ngan awak . . . saye rase macam boneka  !
awak nak saye bile diperlukan ! sumpah saye cakap dari hati saye !
saye kecewa sangadd awak buad saye macam patung boneka yang tiada perasaan !
tapi saye sabarrr sebab saye sayang awak ! kalu ikotkan cakap kawan - kawan
memang diarunk suruh tinggal awak !
tapi saya tak boleh ! saya xdapat lepaskan perasaan cinta nie kat orang laen !
kalaulah awak tau isi hati saye . . . .
memang dari dulu saye tak pernah merasakan nikmatnya cinta itu !
tak macam awak !
awak saye terime jew ape yang awak buad kat saye . . .
tapi ade awak amek peduli ? ? ?
tak de lansung awak ! ! saye perhati ! saye bukan lagi patung boneka !
yang lelaki boleh pijak -pijak saye !
saye berdiri di kaki saye sendiri !
saye tak mintak bantuan awak pom ! tapi saye cume mintak cinte awak ! cinte awak !
saye xpernah rase cinta dari awak ! sumpah saye cakap !
saya rela bersumpah dengan kenyataan nie !
sebab nie lah yang saye pendam tiap - tiap hari !
saya harap sangad awak berubah !
tinggalkan sumer pompuan yang awak ade selamer nie !
tolonglah demi saye ! demi cinte kiter! kalo awak betol - betol inginkan saye dalam hidup awak . . saye mohon sngadd dengan awak ! sebab saye da tak tahan tanggung penderitaan ini . . .
awak tanye lah pompuan mane yang boleh tahan jika mereka di tempat saye . . .
dengan setiap mase pompuan lain call . . .  mesej . . .
awak bukan sorang wak ! awak layan pompuan - pompuan tue dengan kasih sayang !
awak beri mereka kasih sayang ! saye ? ? ?
saye merana ! saya sakit ! saya terseksa !
tolonglah fahami diri saye !
saye mohon ! ! ! !

No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...