Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Saturday, May 14, 2011

segalenye untuk awak sorang !

mata tidak akan rase mengantuk
bile dye mulai mengatuk..
perut terase kenyang apebile
melihatnya makan..
kesakitan ini akan hilang 
ketika melihat senyumanye...
kesakitan hati ini akan terpadam
mendengar jenaka nya...
terase dunie ini aku yang punye 
disaat aku disisi nya...
kenapa dye begitu bermakne bagi aku
walaupun aku tau dirinya maseh dengan nadia...
kenapa susah untuk aku lepaskan dye..
wlaupun hati ini terseksa melihat ape yg terjadi...
kenapa aku terlalu sayang padanya..
walaupun aku tau aku xmungkin memilikinya..
sepertimana nadia memilikinya...
bukan ku mengungkit kisah lama...
tetapi ianya jelas terpancar...
dye maseh menyanyangi nadia...
mencintainya..
xmungkin aku dapat memilikinya...
ku pasangkan angan-angan tuk bersamenye..
tapi untuk merealitikan angan-angan itu..
mungkin aku tak bisa...
aku takut...
takut jika aku tidak dapat membahagiakan..
hidupnya..seperti orang lain lakukan..
aku tak tau berape lame aku kat atas muke dunia nie...
tapi  aku nak tengok dye diatas jimjang pelamin..
bersame mengencapi impianya bersame nadia...
aku ingat dye pernah bagitau dye pernah
pasang angan untuk nadia...
aku nak sangat dye akhirnya ngan nadia...
aku hanyalah tempat dye melepaskan kesunyian disaat 
dye dalam kesedihan..
aku gembira apebile melihatnye bahagia...
aku xkisah...
sebab orang penyakit macam aku mungkin xlame...
tapi aku harap aku dapat tengok dye di pelamin sebelum
mate aku tertutup rapat...
ya..allah...sampaikan sayangku,,cintaku apabile aku tiada...
curahkan kebahagiaan pada dirinya...
bawalah dirinya ke jalanmu..
mti lah dye dalam imanmu...
kasih sayangku untuk nya..
takkan pernah hilang...
kenangan kami begitu indah...
sumpah,,aku sayang dye sangat...
walaupun didepan aku dye selalu dengan orang laen..
kelukaan hati,,keseksaan jiwa...ku berserah padamu allah.
sembuhkan kesakitan dan kelukaan ini...
MOHD RAZIZUL saya sayang awak sangat !




No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...