Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Friday, May 6, 2011

kehilangan dirinya untuk selamenye :(



semalam dye memutuskan untuk melepaskan aku
buad selame-lamenye...
aku sayang dye tapi apa daya aku..
aku tidak kuat untuk melawan..
dye juga telah remove aku dalam senarai
rakan facebook nya
ini semua cubaan...
aku cume rase terkilan dengan ape yang dye telah putuskan..
kata-kata akhirnya..
mungkin memang kehidupan kami tidak sehaluan...
walaupun berat aku tuk lepaskan dye..tapi aku terpaksa..
terlalu banyak perbezaan antara kami..
walaupun telah banyak kenangan kami bersama...
itu hanyalah menjadi memori antara kami..
terlalu sukar untuk aku hadapi semua ini..
dari dulu sampai sekarang hidup aku memang dipermaenkan...
sumpah aku tak jumpa lagi cinta yang betol-betol boleh membahagiakan aku...
apa-apa pon..terima kaseh banyak atas keputusan mu..
aku takkan pernah lupe memori kitew..
terima kaseh banyak-banyak ZAIRUL HANIF !!!



No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...