Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Sunday, May 29, 2011

selamat !

fuhhh ! giler ! aku ingat da ta dapat bukak terus da blog aku nieh !
cube . . . cube . .  dapat jugak !
thankss yahh !
aku syang kot blog aku nieh !
bukan senang me mou bikin blog !
na buad baru ? memang tak la ! hahaha.!
teruskan dengan entry baru - baru !
sekarang aku berada di kota kuantan untuk seketika !
mau cari keje me ! dapat tue dapat ! (butik converse lagi )
tapi macam tak jadi !
i will back to my love town !
kota melaka ! kota yang bersejarah !
aku akan memulakan kerja aku disana !
carik duit poket meyh !
susah nie !
cuti sem aku . . .
aku habeskan untuk mencari rezeki !
my lurve by will take care of me !
thanks by !
yeeaahh ! work ! work !

No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...