Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Friday, June 3, 2011

what else by ? ?

cinta saye . . . .
semalam kami gaduh lagi . .
aku menyuarakan perasaan yang aku alami
ketika bersame dengan . .
by saya mintak maaf saye tak dapat kawal perasaan saye . . .
saye sediyh by . .
sorry by saye menggunakan kata - kata yang kasar  . . .
semalam saya marah - marah by . .  .
saya faham perasaan by . . . saye tau by sakit hati dengan budak tue . .
saye tau by nk balas dendam . .
tapi by . . . .
saye penat tgok sumer tue . . .
saye sakit hati . . .walaupun by cakap by sayangkan saye . . .
semalam saye sebenarnya nekad nak tinggal by . .
tapi by pujuk saye . . .  by cakap saye kne bersabar . . .
yeee by . .  . saye sabar . . sabar . .
tapi by sampai biler ? ? ?
saye sakit lah by . . .
by  . .  saye sayang by . . . tapi nape by wat saye camnie erk ? ?
okeyh ! by saye sabar ! demi by !





biarpun saye sorang yang menanggung . . 
by terima kasih yeeee . . . . 
saye terima ape yang by cakap !

p/s : mencari cinta baru . . . 

No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...