Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Thursday, June 9, 2011

terima dengan hati yang terbuke

walau apa pun yang terjadi antara aku dan dye. .
aku harus terime ketentuan ini . . .
seandainya dye kembali bersatu . .
akan ku doakan kebahagiaanya bersama insan yang dye sayang . .
aku ini bukan lah sape - sape dalam diri dye . .
cume sekejap pesinggahan untuk dye berjauhan bersame insan teristimewa itu . .
akan ku semadikan kenagan kita dalam ingatan sampai biler - biler . .
walau pun sekarang kau berjanji untuk melupakan diri dye . .
aku gelisah .  .kerana hatimu masih menyanyanginya. . .
aku tak bisa melakukan apa - apa. . .
kerana itu yang membuatkan kau bahagia. . .
aku hanyalah seorang insan terluka. .
yang ingin melihat dunia kebahagiaan  . . . .
aku serabuuuuuuuuuuuuuuuutttttttttttttttttttttttt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...