Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Wednesday, June 22, 2011

marah itu tanda sayang erk ?

beberape minggu aku kat kota melaka . . 
aku banyak wat silap erk ?
sampai by selalu marah -marah aku . . 
aku pun tak paham kenape by selalu marah aku . . 
aku senyap jew..
malas nk bersengkan kata..
sebab by tue memang pantang orang lawan cakap dye . . 
satu hari tue kitrg kuaw jalan - jalan . .dye pakai ala - ala taiko lah . .
aku nie bese - bese jew . . 
aku da memang perangai aku lau jalan jew mesti nk pegang tangan..
yewla kaple kitew..nk jugak jalan pegang tangan ann...
boleyh dye marah aku . . 
xkan lah dye tak leyh tahu yang aku nie jalan mesti nk pegang tangan dye . . 
da tau nak kuaw ngan aku..xyah la paki cam taiko..pas2 malu arr nk jalan ngan aku...
pakai jewla bese - bese ann..
ermmm..xpaham aku..
aku pom ikot jewla ape dye ckpa..
xmo lah nk gado - gado lagi . . penadd kot . . :((((
pas2...berbaek balik . . 
pas2 keesokan gado lagi . . 
dye cakap aku xdengar cakap dye..
aku da cakap aku da cube yg terbaek..
tapi dye tak dapat terme aku . . 
ermm..
dye pom memulekana ceramah dye . . . 
memang dye marah sangat . .
dye ckap dye wat umer nie sebab dye sayang aku...
dye xnak aku jadi macam orang laen...
dye nak jaga aku betol - betol . 
so,,dye mintak tolong dengar cakap dye...
aku tahu dye sayang aku.. . .
petang tue kitrg kuaw...sebab hari nie aku da nk blik ganu...:)))
by terime kaseh . .sayang saye . .jaga saye . . 
saye sayang by jugak . . 
lurve u by  . . (buncit ) !

No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...