Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Wednesday, May 16, 2012

+ u & i think +

u think : 
meski hati tak rela bila dunia tak lagi untukku
sampai waktunya aku sendiri hidup yang tak pasti langkahku terhenti
tak mampu lagi berlari saat tangannya digenggam 
engkau lepaskan aku bernafas tanpa udara
tangisku tuiada air mata kerana semuanya berlalu menghilang dan tak akan kembali
ku cuba menutup mataku bila ku lelah untuk hidup 
namun semuanya berubah disaat engkau hadir ..
kau yang anggun kau yang telah membuat aku kembali ke jasadku
yang telah mati dan kau sinarku..cahaya..yang terang
untuk perjalanan yang lurus ini dunia sementara
mengejar masa itu pasti buat aku dan bersyukur akannya.





i think :

Oh tidur malam Nyanyikan lagu Rindu hatiku Yang terpendam 
Oh bintang malam Lukis wajahku Katakan aku Pergi 
Genggamlah cinta Yang kuberikan 
Simpanlah slalu Dalam hati Ku akan slalu Dalam mimpimu 
Menemani tidurmu Sudahlah sudah 
Kuharus pergi Jangan kau tangisi Aku lagi Biarku bawa 
seluruh cintamu Ku dakap dalam Tidur panjangku… 
Peluk tubuhku Kecup pipiku Relakan saja Aku pergi



No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...