Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Friday, June 29, 2012

mengertilah kamu.

salam..korang..sorry da lame xmengupdate status...
huhuhu..al maklum jelah..kerjaya sebagai seorang pelajar yang menempuhi alam kehidupan yang penuh mencabar nie..:D tempuhi liku-liku yanh setimpal dengan dugaan allah...
bercakap mengenai kehidupan..saya sebagai seorang perempuan yang selalu terikat diantara kaca dan permata...dunia yang penuh dengan cabaran...yaaa...tuhan...besarnye duniamu...
kali n ie saje da banyak saya tempuh..dugaan datang bertubi-tubi menyelubungi hidup ini...pedih dan perit..
ku jalani...dengan tabah dan cekal...saya kuatkan diri untuk terus bertahan sehingga ke saat ini...
mengenai persoalan hati dan perasaan...
maafkan saya wahai kesayangankua di luar sana...saya tak mampu berbicara soal perasaan dan hati saya pada masa kini...kerna saya sendiri tidak mampu melayani perasaan sendri..bahkan mau berbicara soal hati denganmu..cuma pintaku bersabarlah..kalau betul dirimu benar-benar menginginkan ku...pada masa kini ku hanya mampu..berkata kedua-dua bereti dalam hidupku..teruskanlah berjuang mengejar cita-citamu...
dac juga cintaku...selagi kita berjuang..selagi itulah allah mendekatkan kite pada orang yang betul kita inginkan...percayalah..jodoh itu takdir allah...siapapun kite..ingatlah..allah segalanya yang berhak menentukan ketentuan kite :)
saya bersyukur..kerana sehingga ke saat ini...saya masih berjuang untuk mencapai impian saya...
walaupun bermacam dugaan dilemparkan..anggaplah ianya satu ujian untuk mencapai kejayaan untuk diri sendiri..alhamdulilah....saya berharap orng diluar sane mengerti keadaan saya sekarang...saya tidak pintakan perpisahan tapi mengertilah..kita sedang mengejar cita-cita...itu yang cume ku minta kau mengerti..




No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...