Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Sunday, May 6, 2012

kekaseh yang halal.

bolehkah aku?
jadi seperti laen ??
menjadi perempuan yang halal untuk seorang lelaki bernama suami ?
boleh ke aku jadi seperti perempuan laen ?
layak ke aku ? menjadi perempun yang sempurna di mata seorang lelaki bernama kekaseh ?
aku teringin nak jadi maca tue...
dapat seorang lelaki yang sangat sayang kat aku :)
menjadikan aku yang halal baginya...
biler lah..aku dapat merasa sumer tue ..
bahagia nyer..tgok perempuan laen menjadi halal bagi seorang lelaki...
mulianya..dye disisi allah....
ya allah..halalkan aku..bagi seorang lelaki yang betol-betol inginkan aku..
jauhi aku dari smua kemungkaranmu..
tunjukan aku jalan...
temukan lah dengan kekaseh halal bagi ku....
ya allah..beratnyer dugaanmu...
tabahkan aku....:))))


  
rahmatilah aku dimana aku berada...
dengan harapan aku akan bertemu dengan kekaseh yang halal bagiku...
AMEN

No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...