Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Wednesday, May 2, 2012

ketawa dan airmata

ya allah..berat sangat dugaan dan cubaan yang kau berikan...
rse da tak mapu nak menanggung..tapi aku kuat !
aku tau allah takkan uji aku diluar kemampuan...:)
aku pegang kata-kata tue...
sehingga ke harinie..
aku masih ingat pada kata-kata tue...
aku bersyukur..harinie aku masih bisa tersenyum..
walaupun dalam hati aku sedang meronta...
hati aku sedang menanggis...
kau redakan dengan kalimahmu...
kenapa disaat aku mengecapi hidup yang tenang..
ade segelintir makhlukmu yang akan cuba memusnahkan...
sakit itu dapat dirasakan yang teramat..
kalaulah aku seorang angel !
akan aku buatkan hatinya mereka setenang di syurgamu...
aku tidak berdendam...yang aku inginkan...
bebaskanlah rasenyer...untuk menilai orang di depan mata..
kenapa dye hadir disaat aku mulai merasa indahnyer ciptaanmu...
kenapa dye buang aku dulu ?
dan kenapa dye muncul kembali ?
adakah aku akan merasa kesakitan dulu lagi ?
adakah sampai hayat aku...?
aku merasa kesakitan tu ?
jauhkan aku dari rase itu ya allah..
bahagiakan aku ke jalanmu...
perlu ke dye marayu untuk bersamaku ?
da terlalu banyak peluang aku berikan...
aku rela...rela dimaki..dihina...
tapi itu aku dulu..
sekarang aku bangkit !
aku taknak dihina...aku bukan binatang..aku hanyalah manusia lemah..
yang juga ingin disayang...dicintai..
bukan untuk ditindas...
aku sayang kau...tapi ape yang ko buat...
sangat menghiris jiwa aku...
aku cube memaafkan ko..
aku cube ...
dan sedang mencube...
aku harap ko faham aku..
walaupun tak dapat bersama..aku hargai sesaat detik kite ersama selama nie...
allah sedang menguji...:)))



sabar dalam menerima dugaan tuhan..jangan cepat berputus  asa
hilangkan ego dalam diri cube untuk menjadi penerima yang setia :)))))

No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...