Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Saturday, January 7, 2012

kegagalan bukan satu kelemahan!

hari nie dye kuaw lagi..tanpa memikirkan aku sorang-sorang kat sini..hati aku memberontak untuk pergi jumpa dye..sumpah ! aku terlalu merindukan AMIRAIZAT AKMAL ! ya allah kau kuatkan hati aku untuk menerima cubaanmu..larikanlah ingatan ini untuk seketika..aku mohon...kenapa aku terlalu pikirkan dye..sedangkan dye xpikir pun pasal aku...:(
aku nak mulakan hidup baru aku...aku nak capai cita-cita aku..
tolonglah...aku hanyalah insan lemah yang sentiasa ingin allah disisi..
aku nak beli semua ape yang aku nak...
aku mesti ganti balik laptop yang abah belikan dulu...
aku jual..walaupun itu adalah hadiah paling berharga buat aku..
maafkan saya abah..saya bukan anak yang baek..
tapi saya jnji dengan dri saya..saya akan jadi yang terbaek!
saya tak nak hidup susah..saya tak nak hidup dengan kekayaan..
tapi saya nak hidup dalam kesenangan...
saya janji akan jadi yang terhebat...DOAKAN saya :)

No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...