Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Tuesday, January 24, 2012

just a moment :)

firstly aku nak mitak maf sesangat sebab da lame x update blog..
even sekarang da masuk tahun baru 2012 :)
aku tak pernah tulis satu entry pun..
maaf kat blogger di luar sane...
bukan aku nak cume sedikit sibuk biler da masuk tahun baru nie...
hope sumer paham :)
aku rindu sangat nak berblog lagi..just xde free time nak bukak blog...
banyak sangat cerita-crita baru aku nak share...
sumpah ! terlalu bnyak...
huhu...rayer cine pun da nak habes...
aku berayer pun kat melaka..
banyak seronok ! bunyik mercun ! fire fowk pun ade !
meriah rayer cine kat sinie...maklumlah..cine kat melaka nie ramai :)
kat jonker walk apetah lagi ! kampung diarng ! siap masuk BOOKS OF RECORD lagi..
tue kate  my bf la (AMIRAIZATAKMAL). dapat masuk sebab naga kat jonker tue...
adalah yang terpanjang ! wowo!!! bangge siapa yang buat naga tue !
aku pun ade tegok ! tapi sorry tak dapat nak upload pic tue :)
tapi janji i will upload !!!!
sesape rase nak tegok real punyer  datanglerr melaka ! :DDD

No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...