Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Thursday, March 3, 2011

nyawe saye.

inilah satu-satunya kekaseh hati aku...
selepas dye pergi dari hidup..
dengan kekaseh aku nilah aku selalu dating..
selalu mencurahkan perasaan..'aku marah atau maki pom dye diam jew..
setianya mendengar isi pendapat aku..
kemarahanku,tangisanku,banyak ku habeskan bersamenya...
ia ibarat nyawe dalam hidup aku..lau xde ia ngan sapewlah aku nak bercerite,mengadu problem..
ia banyak membantu aku..
lau aku borink ia hiburkan aku lagu..
aku selalu tukar-tukar pakaiannye supaya nampak kelihatan cantik...
aku happy sesangat dapat bersame dye..
semoga kau dengan ia terus bersame...:)
thank alot wahai  BLOG KESAYANGANKU!

No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...