Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Saturday, March 5, 2011

cuti-cuti cinta

date : 4 march 2011
location : malacca
mood : unhappy

arinie pakwe awen datang melaka...
kitorg kuaw..
tok tman awen...
jumpe pakwe dye dari kedah..
jauh oooohh..
sayangnye najib kat awen...
kitorg amek najib kat melaka sentral..
malam tue kitorg rancang tok overnite..
coz najib xlamew katsinie...sabtu da nk blik me...
malam tue kitorng sewa kete ngan unty jelita..
after that, kitorg jalan-jalan satu bandar melaka...
nk dekat 20 kali kitrang pusing!seronok! (sebenarnye xknal jalan)
hahahaha..najib pon gampang jugak! ikot jew...
xtau arah tujuan kitrng pn berenti lepak..sambil aku
khusyuk menyedut udara sambil smoke..
fuhh layan perasaan sorng2...
ieja pn dri malam tue asyik gado jew ngan pkwe dye...
tgok aku cool jew...
tetibe ase nk contact kecik!
aku: ko katne yunk???

kecik : ni hah nk kolam air panas! ko ktne??

aku : depan mp nie giler! overnite laa sangat hah! hahahaha

kecik : weyy jom arr ikot aku p kolam air panas! kat alor gajah!

aku :  malam2 cam ginie??

kecik: yewla jum lah...

dalam memikirkan hal tue..kitorg memulakan perjalanan ke sana...
bapak jauh...da laaa gelapp..
sampai jew..terkejut gak..
rmainye org mandi...
tp sayangnye aku xpat mandi...
najib nak blik...
aku n ieja..
just follow...
trus blik...
n jalan tanpe arah tujuan..
itulah...
sedikIt sebanyak tentang overnite aku:)

p/s : tunggu si jantung hati datang:(

No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...