Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Saturday, October 23, 2010

itu cantek.

mood : peaceful.
date : 22 october 2010
location : pantai teluk bidara.

hari nie. abah bwak kitaorang jalan2 kat pantai telok bidara.
..iaitu terletak kat dungun...yewla...kat  manew lagi...aku balik umah mimi lah....
huhu....petang tue...jalan-jalan...
firt time sampai kat panati tue...
ramai glew orang kat sanew...sampai jew kat pantai tue...
rase tenang jew....
adew la jugak amek pic...
tapi xleyh masukkan lagi...
pic tue adew lam canon mimie....
cantek lah juge pantai tue...
nanti aku nk mengelilingi sume..
pantai yang adew kat malaysia...
aku rase jiwa tenang bile aku stay kat pantai..
mybe serasi dengan jiwa aku yang kacau nie...
hahaha...pantai tempat aku melepaskan sume poblem...
lau boleh nk duk kat pantai...
aku rasa nk habeskan sisa hidup kat pantai jew...
xdew orang leh halang...
mybe one day..it becomes true....

..........................................................................









No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...