Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Tuesday, October 2, 2012

it's happen once more time .

lagi sekalii . . aku terpisah antara cinta seorang insan ke insan . . mungkin aku tidak berpeluang untuk kekal lama bersama insan yang bernama lelaki . . . sehinngga sampailah jodoh aku . . aku bersyukur tuhan memilih jalan nie tuk hidup aku . . untuk aku tidak menyakiti hati sesiapa lagi . . untuk orang berbahagia bila aku tiada disisi . . aku berterima kashi untuk orang yang selama nie byak menolong aku . . .ampunkan salah silap aku selama kite hidup dalam perasaan cinta yang tuhan titipkan walaupun hanya 1 year . . mungkin satu nty ade lagi jodoh kite . . insyallah . . "no one can expect what future holds " . . . :)
i hope u deserved someone better than me . . sorry tak dapat memenuhi keperluan dan permintaan awak .
and now...im let u go from my life . . .hope ur life we come better and bright . . when im not with u anymore . . take care my dear . . love u until im die <3 p="p">

No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...