Click here for Myspace Layouts

Extended Network Banners

Tuesday, September 4, 2012

final exam ! wink...*wink...*

hello..hello..
harinie..aku habes exam theory..esok paractical lak...
alhamdulilah..aku dapat gak ke2 tertinggi dalam kelas dan dalam  course dmm..
hakhak..target nak paling tinggi tapi tak tercapai..insyallah...adelah rezeki tue..
kalo lah aku lulus and dapat masuk level 3..aku nak mintak dslr baru ngan parents aku..hakhak..kasik yang gempak siket 7d...idaman aku tuh...harap-harap dapatlah aku memiliki..
biarla korang cakap canon 7d xgempak..aku beli sebab function dan jugak num 7 yang aku minat tuh ! tut !!! wink..* wink...*
hope practical aku esok senang nak buat macam mnae aku jawap theory tadi...amen...

p/s: please pray and wish good luck for me  for me :))))



No comments:

Post a Comment

kalow korang rase ade pendapat ke..
tolong komen yer..kongsi..:D

raining


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...